Asistentka back office

Praha
Tým Popron Systems

Staňte se součástí kolektivu firmy Popron Systems !

Už Vás netrpělivě vyhlížíme, nejvíce útvar Provozu, jehož nepostradatelnou součástí budete. Do našeho kolektivu hledáme kolegu/kolegyni na pozici backoffice asistent/ky, která je samostatná, pečlivá a kolegiální. Věnovat se společně budeme různorodým činnostem, které pomohou k efektivnímu a hladkému fungování celé společnosti:

  • máte zkušenosti z administrativy alespoň 2 roky
  • máte dílčí znalost účetnictví a pohlídáte, aby byly všechny faktury správně a včas zpracované
  • na měsíčním bázi podpoříte přípravu podkladů pro mzdy a přehledy nákladů společnosti
  • vykomunikujete vše potřebné s dodavateli, partnery i kolegy
  • zajistíte objednávky kancelářských potřeb a občerstvení  
  • přiložíte ruku k dílu při firemních akcích a budete k dispozici při interních setkáních

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • základní znalost účetnictví
  • znalost IS HELIOS Green - výhodou
  • pokročilou znalost s MS Office - primárně Excel
  • schopnost týmové práce, loajalitu, flexibilitu
  • komunikativnost, pečlivost, samostatnost

Na jaké benefity se můžete těšit?

Vzdělávání a školení

U nás neusnete na vavřínech. Nabízíme totiž program interního vzdělávání, který doplňujeme školením od externích odborníků. Pořádáme také nejrůznější semináře a workshopy.

Jazykové vzdělání

Zdokonalte se u nás v některém světovém jazyce. Vzdělávání realizujeme jak skupinově, tak i individuálně.

Distanční způsob a pružná pracovní doba

Vztah s každým zaměstnancem utváříme na základě vzájemné důvěry. Proto můžete využívat pružnou pracovní dobu i home office, a přizpůsobit si tak každý pracovní den svým potřebám.

Ergonomické pracoviště

Každé pracovní místo v naší kanceláři je ergonomicky uspořádáno a vybaveno 2 externími monitory, dokovací stanicí, sluchátky a dalším příslušenstvím, které vám usnadní práci.

Služební vozidlo

V případě vybraných pracovních pozic mohou naši zaměstnanci využívat služební vozidlo i k osobním účelům.

Mobilní telefon

Naši zaměstnanci od nás získávají mobilní telefon, který mohou využívat i pro soukromé účely. Zároveň vám k nim můžeme sjednat i zvýhodněné tarifní balíčky pro vaše rodinné příslušníky.

Společné akce i individuální program

Zařídíme vám kartu MultiSport, díky které můžete sportovat a relaxovat za výhodnější ceny. Pokud by došlo k uzavření sportovišť, můžete využívat množství videotréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Video tréninky

Pro případ uzavření sportovišť je možné využívat množství video tréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Životní pojištění a penzijní spoření

Zaměstnancům přispíváme na životní pojištění nebo penzijní spoření.

Životní jubileum

Při významném pracovním nebo životním jubileu na vás nezapomeneme a oslavíme ho spolu s vámi.

Příspěvek na stravování

Příspěvek na stravování je samozřejmost.

Detaily pozice: Asistentka back office

  • Místo výkonu práce: Praha
  • Typ úvazku: Plný
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Provozní útvar naší společnosti je funkčním článkem, nepostradatelným pro její hladký chod, a proto je důležité, aby všechny jeho součásti spolu ladily. Záleží mi na efektivní týmové spolupráci, vzájemné podpoře a pocitu z dobře vykonané práce. Budu ráda, když se z našich úspěchů budeme těšit společně!
Barbora Schüllerová - Provozní ředitelka

Provozní ředitelka

Zaujala vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Vyplňte jednoduchý kontaktní formulář, přiložte váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

    Smazat

    Smazat

    Přidat další soubor

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Nebo se podívejte na další vypsané pozice

    Všechny pracovní nabídky