Asistentka pobočky- zástup MD

České Budějovice

Koho hledáme?

Hledáme kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka pobočky, která/ý je samostatná/ý, pečlivá/ý a kolegiální. Společně se budeme věnovat různorodým činnostem, které pomohou k efektivnímu a hladkému fungování pobočky v Českých Budějovicích, ale i Provozního oddělení celé společnosti:

Náplň práce:

  • administrativní podpora pobočky České Budějovice
  • spolupráce při zpracování došlých faktur a dalších účetních procesů ve společnosti
  • zadávání Interních objednávek společnosti
  • spolupráce při aktualizaci interní dokumentace
  • správa vozového parku
  • vedení pobočkové pokladny
  • spolupráce při organizaci firemních akcí

Co od Vás očekáváme:

  • schopnost týmové práce, loajalitu, flexibilitu
  • komunikativnost, pečlivost, samostatnost
  • min. SŠ vzdělání
  • praxe v administrativě alespoň 2 roky
  • základní znalost účetnictví
  • dobrá orientace v MS Office
  • znalost systému HELIOS Green/Nephrite – výhodou, ne podmínkou

Na co se u nás můžete těšit:

  • práce ve stabilní a prosperující české společnosti se zázemím nadnárodní korporace
  • přátelské a neformální pracovní prostředí
  • zajímavá a pestrá práce v Provozním oddělení, které je důležitou součástí celé společnosti
  • podpora osobního i profesního rozvoje
  • samostatná kancelář

Na jaké benefity se můžete těšit?

Vzdělávání a školení

U nás neusnete na vavřínech. Nabízíme totiž program interního vzdělávání, který doplňujeme školením od externích odborníků. Pořádáme také nejrůznější semináře a workshopy.

Jazykové vzdělání

Zdokonalte se u nás v některém světovém jazyce. Vzdělávání realizujeme jak skupinově, tak i individuálně.

Distanční způsob a pružná pracovní doba

Vztah s každým zaměstnancem utváříme na základě vzájemné důvěry. Proto můžete využívat pružnou pracovní dobu i home office, a přizpůsobit si tak každý pracovní den svým potřebám.

Ergonomické pracoviště

Každé pracovní místo v naší kanceláři je ergonomicky uspořádáno a vybaveno 2 externími monitory, dokovací stanicí, sluchátky a dalším příslušenstvím, které vám usnadní práci.

Mobilní telefon

Naši zaměstnanci od nás získávají mobilní telefon, který mohou využívat i pro soukromé účely. Zároveň vám k nim můžeme sjednat i zvýhodněné tarifní balíčky pro vaše rodinné příslušníky.

Společné akce i individuální program

Zařídíme vám kartu MultiSport, díky které můžete sportovat a relaxovat za výhodnější ceny. Pokud by došlo k uzavření sportovišť, můžete využívat množství videotréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Video tréninky

Pro případ uzavření sportovišť je možné využívat množství video tréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Životní pojištění a penzijní spoření

Zaměstnancům přispíváme na životní pojištění nebo penzijní spoření.

Životní jubileum

Při významném pracovním nebo životním jubileu na vás nezapomeneme a oslavíme ho spolu s vámi.

Příspěvek na stravování

Příspěvek na stravování je samozřejmost.

Načíst další

Detaily pozice: Asistentka pobočky- zástup MD

  • Místo výkonu práce: České Budějovice
  • Typ úvazku: TPP
  • Požadované vzdělání: SŠ s maturitou, VŠ
  • Délka pracovního poměru: Zástup MD
Provozní útvar naší společnosti je funkčním článkem, nepostradatelným pro její hladký chod, a proto je důležité, aby všechny jeho součásti spolu ladily. Záleží mi na efektivní týmové spolupráci, vzájemné podpoře a pocitu z dobře vykonané práce. Budu ráda, když se z našich úspěchů budeme těšit společně!
Barbora Schüllerová - Provozní ředitelka

Provozní ředitelka

Zaujala vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Vyplňte jednoduchý kontaktní formulář, přiložte váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

    Smazat

    Smazat

    Přidat další soubor

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Nebo se podívejte na další vypsané pozice

    Všechny pracovní nabídky