Hlavní účetní

Praha
Tým Popron Systems

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má zájem stát se součástí finančního útvaru ve společnosti, která se specializuje na procesy v oblasti podpory a využívání podnikových informačních systémů a jejich následné implementaci.

Pracovní náplň:

  • Reporting požadovaných dat pro management
  • Zajišťování správného řešení všech relevantních účetních procesů a dokumentů
  • Řízení a organizace rutinních prací externího/interního účetního týmu
  • Zodpovědnost za zpracování podkladů pro daňová přiznání (daň z nemovitosti. daň silniční, DPH)
  • Zpracování statistických výkazů
  • Příprava a zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních účetních závěrek nebo mimořádných závěrek
  • Spolupráce s daňovým poradcem
  • Spolupráce s auditorem, příprava podkladů pro audity
  • Řešení složitých účetních záležitostí a instruktáž účetního oddělení/personálu/externistů ve složitějších účetních agendách
  • Správa pohledávkově -závazkových vztahů
  • Evidence dlouhodobého majetku
  • Operativní evidence
  • Podílení se na přípravě budgetu a forecastu
  • Odpovědnost za evidenci fixních aktiv
  • Spolupráce s dalšími organizačními jednotkami firmy ohledně účetních a finančních záležitostí (poskytování informací a instruktáže v případě potřeby)
  • Dohlížení na administrativu spojenou s účetními záležitostmi
  • Spolupráce při zpracování prvotních účetních dat se všemi ostatními organizačními jednotkami společnosti
  • Navrhování nových/změny existujících účetních postupů a procesů ve společnosti
  • Zpracování nebo spolupráce na dotačních projektech společnosti
  • Spolupráce na ISO auditech

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Výborná znalost práce na počítači – jelikož práce s počítačem bude každodenní součástí vašeho pracovního života, je vhodné disponovat dobrou úrovní těchto schopností. Vyhledávání a orientace na internetu, psaní všemi deseti nebo znalosti programů, jako jsou Word, Excel a podobně, se vám jistě budou hodit. Dále se budete muset naučit orientovat v účetním programu.
  • Komunikační dovednosti – denně přijdete do kontaktu se svými klienty, zaměstnavatelem nebo kolegy. Je tedy vhodné umět předat informace jasně a srozumitelně. Jistě se také setkáte s tím, že bude určité procesy nebo problematiku nutné vysvětlit lidem, kteří se v účetnictví vůbec nepohybují.
  • Smysl pro organizaci a pečlivost – v neposlední řadě k práci účetní neodmyslitelně patří pečlivost a dobré organizační schopnosti. Chaos a nepořádek zde nemá co dělat.

Obecné požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomie nebo účetnictví, středoškolské vzdělání je možné v případě prokázání víceleté praxe a výborných referencí
  • výborné znalosti českých účetních principů
  • pracovní zkušenosti v daném oboru, preferované jsou účetní a auditorské zkušenosti
  • schopnost efektivního řešení problémů a včasné plnění stanovených termínů
  • proaktivní přístup, přebírání iniciativy a zodpovědnosti, vnitřní motivaci a výbornou schopnost mezilidské komunikace
  • schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí
  • schopnost efektivně sdělovat účetní a daňové informace lidem bez ekonomického vzdělání
  • profesionální znalost aplikací Microsoft Office, účetní systém – Helios GREEN
  • koordinace malých týmů – externí účetní společnost + konzultanti + interní útvary

Na jaké benefity se můžete těšit?

Vzdělávání a školení

U nás neusnete na vavřínech. Nabízíme totiž program interního vzdělávání, který doplňujeme školením od externích odborníků. Pořádáme také nejrůznější semináře a workshopy.

Jazykové vzdělání

Zdokonalte se u nás v některém světovém jazyce. Vzdělávání realizujeme jak skupinově, tak i individuálně.

Distanční způsob a pružná pracovní doba

Vztah s každým zaměstnancem utváříme na základě vzájemné důvěry. Proto můžete využívat pružnou pracovní dobu i home office, a přizpůsobit si tak každý pracovní den svým potřebám.

Ergonomické pracoviště

Každé pracovní místo v naší kanceláři je ergonomicky uspořádáno a vybaveno 2 externími monitory, dokovací stanicí, sluchátky a dalším příslušenstvím, které vám usnadní práci.

Mobilní telefon

Naši zaměstnanci od nás získávají mobilní telefon, který mohou využívat i pro soukromé účely. Zároveň vám k nim můžeme sjednat i zvýhodněné tarifní balíčky pro vaše rodinné příslušníky.

Společné akce i individuální program

Zařídíme vám kartu MultiSport, díky které můžete sportovat a relaxovat za výhodnější ceny. Pokud by došlo k uzavření sportovišť, můžete využívat množství videotréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Video tréninky

Pro případ uzavření sportovišť je možné využívat množství video tréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Životní pojištění a penzijní spoření

Zaměstnancům přispíváme na životní pojištění nebo penzijní spoření.

Životní jubileum

Při významném pracovním nebo životním jubileu na vás nezapomeneme a oslavíme ho spolu s vámi.

Příspěvek na stravování

Příspěvek na stravování je samozřejmost.

Detaily pozice: Hlavní účetní

  • Místo výkonu práce: Revoluční 8, 110 00 Praha 1
  • Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomie nebo účetnictví, středoškolské vzdělání je možné v případě prokázání víceleté praxe a výborných referencí
  • Délka pracovního poměru: 5+

Zaujala vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Vyplňte jednoduchý kontaktní formulář, přiložte váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

    Smazat

    Smazat

    Přidat další soubor

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Nebo se podívejte na další vypsané pozice

    Všechny pracovní nabídky